reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Kellnerová

Katarína Kellnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  69
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nemusíme žiť tak, ako sme žili do včera. Nedržte sa zaužívaných návykov, a tisícky možností vás budú pozývať do nového života. Christian Morgenstern Zoznam autorových rubrík:  Bútľavá vŕbaLuna na každý deňĽudia nášho mestaNezaradené

reklama

Bútľavá vŕba

Dieťa je anjel

Katarína Kellnerová

Dieťa je anjel

Vydávala sa z veľkej lásky, ale nebola taká veľká, aby vydržala celý život... , vlastne vydržala do tridsiatky a potom práááááskkkkkkkkkkk.

  • 22. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 541x
  • 12
Keď sudca nechce akceptovať „peklo“

Katarína Kellnerová

Keď sudca nechce akceptovať „peklo“

Bože, kto je táto žena? Kde sme sa streli? Alebo mi len niekoho pripomína? Myšlienky tancovali spomienkový tanec, parket bol príliš malý. Pretancovala som sa od základnej cez strednú, nadstavbovú... . Vysokú nebolo treba. Dva roky (študovala som externe, keď odrástli deti) - príliš krátka doba, na to, aby sa ktorákoľvek spolu študentka zmenila na nepoznanie. Ale tá podoba... , hlas, výraz tváre, síce prázdny, ale veľavravný. Ukrytý bol v ňom pud života. Už vás niekto prenasledoval? Mňa áno. Spomienky, v ktorých som hľadala ju... .

  • 14. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 114x
  • 3
Všetko je možné... aj vstup do manželstva bez pocitu zodpovednosti

Katarína Kellnerová

Všetko je možné... aj vstup do manželstva bez pocitu zodpovednosti

Medzi nebom a zemou je jedna sila... je jemná, krehká, ľahká, ľahučičká, ako pierko. Videli ste pierko na liste šípovej ruže? Prečo si vybralo práve ružu? Asi preto, lebo ju chcelo ovoňať. Keď si našlo nové stanovisko, list sa ani nepohol...? Pierko svojimi očami vidíme, aj ohmatať ho môžeme... ak ho odfúkneme, poletí ďalej za poznávaním nových končín; no tú úžasnú silu, ktorá mení noc na deň, jar na leto, život na smrť (či znovuzrodenie) nevidíme a predsa ju mnohí cítia... dáva im silu žiť.

  • 22. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 128x
  • 5
Adamove vianočné slzy

Katarína Kellnerová

Adamove vianočné slzy

Bola som už na odchode ... všetko som pohľadom skontrolovala hádam tretíkrát, presvedčila sa, či je všetko v poriadku, okno dobre zatvorené, počítače vypnuté, rýchlo varná kanvica tiež, skrinky so spismi uzamknuté, no aj napriek tomu som nevedela prekročiť prah miestnosti, ktorej steny písali hádam už stý životný osud.

  • 21. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 687x
  • 1
Eva, prvá žena

Katarína Kellnerová

Eva, prvá žena

Bojím sa, že ho stratím. Ja sa nechcem rozvádzať a pravdepodobne ani on možno nemá dôvod sa rozviesť s generálom. Bojím sa, že ho stratím a potom nebudem mať pre koho žiť. Tá energia je to najkrajšie, čo som, kedy v živote prežila. Viete, on mi dáva takú silu, on mi dáva toľko energie, tak silnej energie, že si to neviete hádam ani predstaviť.

  • 21. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 235x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu